środa, 29 czerwca 2011

Piżama Party.! Haha.! :D

Hejkaa!
Nareszcie wakacje, chociaż czuję się tak, jakby była jesień. Jest mokro, pochmurnie... Ogólnie pogoda do bani...:( No nie!
Yeeaa... :D Będzie fajnie, a przynajmniej mam taką nadzieję...  Hehe.
Dziś obudziłam się o 09.30, a wstałam dopiero o 11.00. Ale i tak jak na mnie to wcześnie!
Niedawno wróciłam z dworu. Najpierw byłam w bibliotece, aby oddać i poprzeglądać książki. Następnie poszłyśmy na spacer. spotkałam O.M i tez poszłyśmy na spacer. Hehe.
Gdy mama wróci z pracy, jedziemy do Szydłowca po kabel USB. Mam nadzieję, ze dzisiaj będzie się jej chciało, a nie tak jak wczoraj...
Na razie tylko tyle, bo dopiero jest godzina 13.00, więc nie dużo rzeczy się wydarzyło.
Dzisiaj nie cała 6 klasa gra w kosza. Nie wiem jeszcze czy pójdę.

A teraz: Ania Wyszkoni ,,Wiem, że jesteś tam".


PaPa. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz