czwartek, 30 czerwca 2011

NuDa... :*

Siemankoo!
Co u was? U mnie spoko, noo przynajmniej można tak powiedzieć...
zrobiłam śniadanie (płatki z mlekiem). Pyszotka!
potem musiałam pozmywać naczynia i poodkurzać. Tylko na jakieś 5 minut, bo było nudno. Hehe. Do chaty wróciłam o 19.30 i mi się nudziło, więc wyręczyłam mamę i powiesiłam pranie. Nie wiem czemu, ale lubię to robić... Haha. Gdy wieszałam przyjechali moi bracia cioteczni i oczywiście musiałam im pokazać mój nowy fon! Spodobał im się! Zupełnie tak jak mi! LoL!

Ps2. Bardzo spodobała mi się piosenka Jennifer Lopez i Lil'a Wayne'a ,, Im into you" i cały czas jej słucham. Kocham tą piosenkę tak jak Jennifer Lopez. Haha.

Ps3. Dzisiaj znów mamie nie chciało się pojechać po kabel, ale mówi, że w Poniedziałek pojedziemy na 100%.

Jennifer Lopez ft. Lil Wayne ,,Im into you"


A teraz spadam w kimono, bo mi się chce spać. 
Papa. :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz