niedziela, 24 lipca 2011

:)

Hejka. Sorki, że tak długo nie pisałam ale nie było mnie w domu, bo byłam u siostry. Ona w sumie ma neta, ale nie mogłam się zalogować. Ale teraz nareszcie dodaję wpis na bloga. Stęskniłam się. Hehe. :*
A więc tak. Byłam u siostry od poniedziałku do wczoraj. Weekend w domu. heh. Jutro znów jadę do siostry ale tylko na 3 dni, bo w drugiej ,,części" tygodnia jedziemy razem do babci. U siostry jest świetnie, super.! Normalnie mega! Codziennie komputer, wygłupy, zabawa z psem itp. Haha. 
Masakra!  A u siostry nie mogłam się zalogować, chyba dlatego, że zapomniałam hasła. Ale to jest dziwne, bo wpisałam wszystkie możliwe hasła! Dobra już koniec o komputerach, necie itp. 
Papa. :**

Nicole Scherzinger ft. 50 cent ,,Right There"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz